5 de mar. de 2016

Book Tag #9: Libros Desexados.


1. Libro publicado que desexo.

Podería decir cen mil millóns de libros nesta categoría porque sempre é moito maior a miña lista de libros por ler que a de libros lidos, pero voume decantar por Yo antes de ti de Jojo Moyes porque se trata dunha novela da que aínda non falei no blog e cuxa adaptación cinematográfica se estreará proximamente e da que, por suposto, farei review :) .



2. Libro non publicado que desexes.

Vale, hai algunha dúbida a estas alturas? Se sodes fans de Harry Potter coma min, saberedes que se publicará este verán unha secuela da saga, situada no Mundo dos Magos nove anos máis tarde do fin de Harry Potter y las Reliquias de la Muerte. Non podo esperar!!!


3. Libro que desexo que traduzan.

Tamén nesta pregunta tiven dúbidas porque hai varias novelas que non traducen ao español e que saíron hai tempo que desexo ler, pero vou dicir The Wraht and the down, un retelling de Las mil y una noches que me chama moitísimo a atención e que estou segurísima de que me encantará. Oxalá o traian pronto a España...



4. Un libro que desexo pola súa portada.

Ainda que intentemos negalo, este é un factor determinante á hora de desexar ler un libro ou compralo, polo que moitas veces me decanto por unha lectura pola primeira impresión que me provoca. A primeira impresion desta novela foi moi boa, e desexo iniciala algún día (porque xa está nas miñas mans!!) xa que a sinopse e críticas tamén prometen, e moito.



5. Un libro que desexo pola súa sinopse.
 Dios mío! Sei que vou a amar tanto este libro e que me vai a intrigar tan terriblemente que ata me asusta comezalo polas ganas repentinas de continuar a saga que me van a entrar, pero á vez quero facelo canto antes para disfrutar desta novela de misterio e intriga pragado de sucesos estraños...



6. Libro que desexo polas súas críticas.

Outro factor que me condiciona moito á hora de elixir unha lectura. Tamén conto con milleiros de libros pendentes segundo este criterio, un deles é este, que tamén me chama pola sinopse e que lerei moi próximamente (e en tandem!!).


7. Libro que desexes polo seu autor.

Xa pasou bastante tempo (demasiado) dende que non teño nas miñas mans un libro de Lauren Oliver, autora que sabedes que me encanta (polo menos polo xeral) como puidechedes ver lendo as reseñas publicadas das súas novelas anteriores, e que este mesmo ano publicou en España Dara y Nick, que ademais é un thriller, xénero que me gusta bastante e do cal a autora non ten ningunha outra obra (polo menos que chegase a España e que eu sepa).





8. Libro que desexes por todo.

Podería dicir calquera de Rainbow Rowell, porque dende que rematei Fangirl ningún libro me atrapa e só quero comezar algún desta marabillosa autora que xa é das miñas preferidas. Vou dicir o seu último libro porque, de feito, acaba de saír recentemente en España, este mesmo mes se non me equivoco (cunha portada terriblemente fea, engado), pois del atráeme tanto a historia en sí como o feito de saber que detrás das súas liñas está a marabillosa Rowell :)).



Ningún comentario:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...