2 de out. de 2015

Book Tag #6: Contos Clásicos

A lebre e o coello
Un libro que leches moi rápido e un que che levou moito tempo ler.


 



Jonh Green é un escritor que me encanta e cuxos libros me apasionaron e encantaron cando os lin (e non por ser o autor de Bajo la misma estrella) que contan ademais cunha narración moi fluída, marabillosa e diferente que provoca que os leas dunha soa vez e en moi moi pouco tempo. Como teño que dicir un só, creo que vou recomendar El teorema Katherine (mini reseña aquí), unhas das súas novelas que máis me gustou e que menos coñecida e popular é. Remateina nun par de días, como moito, e encantoume (con excepción do final, creo recordar).

Un libro que me levou bastante tempo ler foi Sentido y Sensibilidad (reseña) de Jane Austen debido a que, se xa é un tipo de libro que non me apasiona (con moitos razonamentos e pensamentos e sentimentos profundos en lugar de sucesos e acontecementos), ademais non me enganchou e gustou tanto como Orgullo y Prejuicio (nin de lonxe).





Os tres porquiños.
Triloxía que nun principio no che acababa de convencer pero que finalmente gañou o teu corazón.


Cando rematei o primeiro libro da triloxía Traición ou, tamén chamada, triloxía dos Feos, non entendía as boas críticas que esta recibira polo que estiven vendo en internet, en distintos blogs e vídeos de youtube, pero despois de ler tamén a segunda parte, Perfección, xa puiden percibir ese algo que ten a saga e que a diferencia das demais e mellorar algo a miña opinión inicial. Reseñas das dúas primeiras partes da saga aquí e aquí.





Brancaneves
Un libro no que tiñas postas moitas expectativas e acabaches odiando.


Tampouco é que odiara o que se di odiar Si decido quedarme de Gayle Forman (Reseña), pero ía cunhas expectativas moi altas e decepcionoume moito. Pensei que o libro ía tratar certos temas e de determinada maneira, cando en realidade non foi así, e que ía a ser incríblemente reflexivo, moito máis do que realmente é. Non é un libro horrible, pero tampouco marabilloso.



Peter Pan
Libro que leches moitas veces pero do que nunca te cansas.




Los cuentos del Beedle el Bardo é sen dúbida o libro complemetario de Harry Potter que máis me gusta e un libro marabilloso que adoro en xeral. A primeira vez que o lin foi alí polo 2008, con 8 anos, poucos meses antes de ler por primeira vez a saga de Harry Potter que se convertiría dende entón na miña preferida, aínda que por entón eu era xa unha gran fan das súas películas. Posteriormente, volvín a ler este libro curto unhas cinco ou seis veces máis, porque me parece marabilloso. Para empezar aporta moitísima información sobre o mundo de Harry e sobre a fábula dos tres irmáns  e a varita de saúco, a pedra filosofal e a capa de invisivilidade e ademais conta con esas magníficas anotacións e interpretacións obra de Dumbledore.



O libro da selva
Un libro que perdeches ou tiveches que tirar por algún motivo.

Creo que nunca en toda a miña vida como lectora perdín ou tiven que tirar un libro así que este apartado queda en branco...



A bela durminte
Un libro que fixo que te durmiras mentras o lías.





La daga é a segunda parte da triloxía La Materia Ocura, cuxo primeiro libro me encantou hai xa moito tempo, mentres que a súa segunda parte me aburriu soberanamente. Podes ver as razóns polas que esto ocorreu facendo clic aquí, pero a razón é, en resume, os grandes cambios que se producen en varios aspectos, como os personaxes ou o argumento, que non me conseguiron convencer.




Pinocho
Un libro co que te sentiches enganado (pensaches que sería dunha maneira determinada e foi doutra moi distinta).






En realidade non me sentín enganada con este libro, máis ben ao revés, pois pensei que El club de los corazones solitarios (Minireseñaía a ser doutra maneira, que non me ía a gustar demasiado e que me ía a parecer unha soberana tontería mentres que en realidade é diferente a todos os libros de romántica xuvenil (xénero que sabedes que non me gusta demasiado) e moi interesante e diferente.




A dama e o vagabundo
O teu romance literario preferido.




Como seguro que xa sabes, a saga de Cazadores de Sombras foi a maior decepción na miña vida como lectora (podes ler as críticas aplastantes aquí e aquí). En cambio, a súa precuela (Cazadores de Sombras, los Orígenes) encantoume e marabilloume e o triángulo amoroso formado por Will, Tessa e Jem gustoume moitísimo (son #TeamWill, por certo) ao contrario que a relación Jace-Tessa da saga orixinal.



Alicia no país das marabillas
Mundo literario no que che gustaría vivir.




Non teño absolutamente ningunha dúbida sobre esta cuestión: o mundo dos magos de Harry Potter e Howarts en concreto, serían uns lugares absolutamente marabillosos para vivir e para estudar e se estivera na miña man xa estaría durmindo nunha das camas da casa de Ravenclaw e acudindo ás clases de Defensa contra as artes escuras ou Transformación.



A cincenta
Un libro/saga/triloxía que todo o mundo ama pero que ti odias.


Cazadores de Sombras. Como podedes ler nas reseñas que vos deixo aquí e aquí, os tres primeiros libros da saga gustáronme bastante, aínda que había certos puntos que non acababan de convencerme, pero o cuarto, e sobre todo o quinto e sexto, deixáronme totalmente decepcionada e descontenta, ao contrario que ao 95% dos seus lectores (por decir unha cifra).


Bambi
Un libro que che deixou sen bágoas.





Bajo la misma estrella de John Green é un dos libros cos que máis chorei de toda a miña vida como lectora e, ao mesmo tempo, un dos que máis me fixo rir, xa que conta con esa chispa alegre e simpática do autor e ese argumento triste, formando unha mestura perfecta. É un libro marabilloso e que me encantou.


Tarzán
Libro pouco coñecido que descubristes por casualidade.




Numbers (Reseña) de Rachel Ward é unha triloxía nada coñecida e da que non oíra falar xamais ata que dei con ela de casualidade. Decidín lela polo argumento tan interesante que tiña e gustoume bastante, polo menos relativamente, e espero ler pronto as dúas partes restantes para terminar coa triloxía.



O frautista de Hamelin
Libro/saga/triloxía que leches por moda.




Eu non adoito ler ningunha novela por moda ou porque o resto das persoas o faga, pero si hai moitos libros na miña estantería que coñecín grazas a vídeos en youtube, entradas en blogs ou, simplemente, polo coñecidos que se fixeron nalgún momento. Un exemplo é a triloxía de Las tejedoras de destinos (reseña!) que coñecín grazas a varios booktubers como Juliana Zapata, entre outros.


A sireíña
Un libro que che deixou sen palabras.



Como seguro que sabedes a estas alturas, Las ventajas de ser un marginado é un libro que me encanta e cuxa película me parece das mellores adaptacións que vin (clica aquí para ver a reseña do libro e aquí para ver a da película). Elixín esta novela para esta categoría por que me pareceu que non había unha opción mellor: ademais de ser un libro cunha historia e unha forma de ser narrado que xa me deixou sen palabras de por si, ademais conta cun final que é totalmente inesperado e moi moi forte que non podes evitar que che deixe sorprendido e sen saber ben que pensar.


O xorobado de Notre Dame
Libro que fixo que te encerraras na túa habitación ata telo terminado.



Diario del búnker de Kevin Brooks (reseña!!!!) é un libro que engancha. Non puiden evitar ler sen parar, cando o tiven nas miñas mans, ata rematalo, pois é moi intrigante en canto a argumento e lese bastante rápido ao tratarse dunha especie de diario e das confesións do protagonista. Foi ademais un libro que me gustou moito, polo que o lin nun suspiro.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...